Промисловий альпінізм. Бізнес на промисловому альпінізмі.

Промисловий альпінізм. Бізнес на промисловому альпінізмі.

Промисловий альпінізм. Бізнес на промисловому альпінізмі.

Промисловий альпінізм - це всі види висотних робіт (ремонтно-будівельні, монтажні, демонтажні роботи). За допомогою промислового альпінізму можна що - небудь зробити на висоті особливо коли це важкодоступні місця. Багато людей, які пов'язані з промисловим альпінізмом зазначають, що кожного року попит на послуги промислового альпінізму зростає, приблизно на чверть. Послуги промислового альпінізму особливо затребувані при фарбуванні висотних будинків, обслуговування вишок мобільного зв'язку, залізничних мостів, шляхопроводів, естакад, технічних ліній промислових підприємств і т.д. Якщо ж послуги надаються населенню, то ці послуги з обслуговування висотних будинків: герметизацію і утеплення міжпанельних стиків, штукатурку, забарвлення, мийку фасадів тощо Навіть криза не зменшила попиту на послуги промислового альпінізму. Раніше в грошовому еквіваленті замовлень від населення припадало 20 - 30% від усього ринку послуг промислового альпінізму. Зараз же попит населення на послуги промислового альпінізму збільшився приблизно на 10% і, за словами аналітиків, буде ще рости. Як бачите і криза не перешкодила промисловому альпінізму, і все ще є попит на даний вид послуги. Як і будь-який ринок (хоч і досить ємний) приваблює щороку нових людей, які створюють конкуренцію. Хоча в 2008 році ринок промислового альпінізму скоротився, зараз в цій сфері працює більше ста компаній. Не всі з цих ста компаній великі. Зі ста компаній всього лише десять можуть сказати про себе, що вони велика компанія. Хоча є й спеціалізовані підприємства з промислового альпінізму, але крім них цю послугу надають будівельні та клінінгові фірми. Більшість з цих компаній залучають промислових альпіністів, які в одній компанії довго не затримуються. Багато з промислових альпіністів не мають постійної роботи. Вони свого роду фрілансери. Навіть серед самих промислових альпіністів є не велика конкуренція, адже багато будівельних підприємств створюють у себе власний відділ з постійно працюючими альпіністами. Такі підприємства не будуть наймати інших промислових альпіністів. Із - за того, що будівельні компанії стали створювати відділи з промисловими альпіністами спеціалізованих компаній стало менше. Спеціалізовані компанії, які не хотіли втрачати клієнтів стали пропонувати нові послуги і стали більше приділяти уваги обслуговуванню будинків після капітального ремонту. Так само чверть доходів цих компаній стали складати замовлення на капітальний ремонт будинків. З цього виходить, що 70-90% доходів іде з обслуговування будівель.